wtorek, 14 listopada 2017

Twelve Tags of Christmas 2017

Cześć kochani,
chciałabym zaprosić wszystkich do wspólnej wspaniałej zabawy. Loll Thompson na swoim blogu Stamping with Loll już kilka lat z rzędu organizuje świetny konkurs na wykonanie mix mediowego tagu bożonarodzeniowego.


W tym roku spotkał mnie ogromny zaszczyt i Loll zaproponowała mi wzięcie udziału w tym wydarzeniu jako Guest Designer. Możecie sobie wyobrazić jakie szaleństwo mnie ogarnęło :-))
Wyzwanie rozpoczyna się 6 listopada i kończy 17 listopada. Wymagane jest, by do stworzenia tagu użyć stempli oraz co najmniej dwóch technik lub produktów mix media. Wielkość tagu dowolna, ważne, by trzymać się tematyki Bożego Narodzenia.
Pozwólcie, że przedstawię moją pracę. Wycięłam wykrojnikiem największy rozmiarem tag ( prawie 13 cm) z czarnego kartonu. Następnie przy pomocy  szablonu polskiej firmy Papelia naniosłam na tag gąbką Inka Gold ( Platinum i Steelblue). Kolejnym krokiem było wykonanie kilku stempli śniezynek Magnolia i 13arts, a potem wytłoczenie ich w EP WOW! Platinum. Aby wyostrzyć obraz uzyskany przy pomocy szablonu przerysowałam go białym Gelly Roll.
Kiedy miałam już gotową bazę tagu, wycięłam wykrojnikiem słodką postać aniołka ze złotego kartonu. Z tego też kartonu wycięłam sentyment Merry Christmas i śnieżynki. Całość rozmieściłam na tagu i gotowe.


Pierwsze zdjęcie wykonałam w ostrym świetle słonecznym, kolory są trochę rozjaśnione, ale za to widać dokładnie wszystkie szczegóły.
Zdjęcia poniższe wykonałam w świetle sztucznym, na drugim zdjęciu widać kolory tła, piękne niebieskie plamy.



Mam nadzieję, że dołączycie do wyzwania Loll. Zapraszam serdecznie w imieniu gospodyni wyzwania i wszystkich Gości Projektantów. Zajrzyj na bloga Loll i sprawdź, jakie propozycje i inspiracje przygotowały wszystkie zaproszone do zespołu projektantek Panie.



Spodziewam się, że jak co roku uczestnicy wyzwania stworzą prawdziwe dzieła sztuki :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Christmas With The Cuties Challenge #11 Tags
25 Days Of Christmas Tags Day 14
Crraft Stamper Take It Make It Challenge November 2017




Dziękuję Loll za zaufanie jakim mnie obdarzyła, zapraszając mnie do swojego zespołu. Dziękuję też za Twoje odwiedziny i czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

17 komentarzy:

nancy littrell pisze...

Absolutely Stunning mixed media layers, BozenA! I love your added die cut gold sweet angel and Merry Christmas too. TFS all your details and your extra photos. TFS your beauty my friend. Hugs

Marcia Hill pisze...

Absolutely BEAUTIFUL...love it! :0)

Loll pisze...

Your tag is STUNNING, BozenA! Amazing design with the blue inka gold over the dark background, along with the beautiful heat embossed leaves and snowflakes. The gold die-cuts add even more shine and elegance. Thanks so much for being a Guest Designer at my tag event, dear friend! xx

Mac Mable pisze...

Amazing background, so creative and love how you've done it. The gold die cuts are so pretty x Many Congratulations on being Loll's guest designer today...Your tag is stunning! x

Bunny pisze...

Beautiful tag. Love the mirror gold and the embossing. Thank you for showing it up close so we could see. [Bunny]

Bonnie pisze...

This background is amazing, Bozena! So much shimmer and shine! Pure elegance, my friend!

Susan pisze...

What a beautiful tag! The background is a tiny work of art, and then when you add the lovely gold angel and snowflakes, it absolutely shines. I love the beauty of Christmas - you have captured it perfectly. Aren't we lucky to have been asked by Loll to participate in her tag event?

Nstiz pisze...

Your background is spectacular and how I love the silver and gold on black! This is so classy! I had to study your background for quite a while to see how you did that. This is just beautiful, Bozena!

Christine Alexander pisze...

Love the intricate background with the inka gold and the white gel pen. Your die cuts are so pretty. spectacular tag :)

My Paper Epiphany pisze...

Stunning tag! Congrats on your GD spot.

Mój świat kolorów pisze...

wspaniały tag:)

Sue pisze...

Wow, this is stunning, Bonzena! Your background looks amazing and I love all the shine from the sweet angel, beautiful work!

My Card Attic: Hazel pisze...

A tag full of beauty, elegance and shine! Wonderful Bozena1 Have a lovely day! Luv & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Pat pisze...

A gorgeous tag Bozena and I love the textural background and the touches of blue with the inca gold look wonderful, and the pretty gold sentiment and angel are such beautiful finishing touches. x

Lindsey pisze...

Your tag is a little work of art! Beautiful details. Thanks for joining the 25 Days of Christmas Tags event!

Lynne pisze...

A gorgeous tag, love the colours. Thank you for joining in at Christmas with the Cuties x

Linda pisze...

Your tag is simply stunning! I love how you've done the background, the Inca Gold looks beautiful xx