czwartek, 7 września 2017

Wrześniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam wszystkich,

jak co miesiąc chaiałabym zaprosić Was do wspólnej zabawy w Crafting With An Attitude. Wyzwanie trwa cały miesiąc i nie ma ograniczeń tematycznych.

W tym miesiącu sponsorem wyzwania jest Lemmon Shortbread, który dla zwycięzcy ufundował nagrodę w postaci 3 digi obrazów do wyboru.  Zapraszam do wziecia udziału w wyzwaniu. Moja kartka przygotowana dla Was została wykonana przy użyciu obrazu sponsora Penquin Christmas Tree

Tło dla tego obrazu stworzył panel przygotowany dawno temu przy pomocy tuszów alkoholowych i pianki do golenia.  Wciąż fajnie pachnie... ciekawe dlaczego damskie perfumy nie mają tak trwałego zapachu :-( ? Wycięłam w białym kartonie wykrojnikiem Lawn Cuts Forest Border i utworzyłam granicę dla tła. Obraz sponsora pomalowałam Promarkerami i przykleiłam na piance dystansowej do białego kartonu. Kartę wykończyłam sentymentem z zestawu Happy Little Stampers Mixed Christmas Sentiments.

A tak przedstawia się moja karta






Zapraszam do obejrzenia projektów pań z DT CWAA. Z pewnością znajdziecie tam mnóstwo pięknych inspiracji. Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do wziecia udziału w zabawie. Do zobaczenie na blogu CWAA :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Paper Creator Challenge #61 Simply Christmas
Sparkles Christmas Challenge #80 Christmas Animals
I Love ProMarkers Challenge #342 Animals
Little Red Wagon Challenge #410 Give us Your Background
The Merry Christmas Challenge #33 Anything Goes Christmas

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
 BożenA

12 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Bozena, I love that shaving cream background, so pretty and so frosty. Your little penguin is so adorable )

Mój świat kolorów pisze...

świątecznie i słodko!

Bonnie pisze...

An adorable penguin and a wonderful background! I love the shaving cream background with their lovely swirls and great smell! I agree that women's perfume should last so long!

Jane Willis pisze...

Very cute. That sky is gorgeous. Thank you for sharing at Sparkles Christmas
Jane

Janis Lewis pisze...

So cute!
Janis, The Merry Christmas Challenge Owner/DT

Sandra H pisze...

This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Christmas Animals" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

AO Creations pisze...

Super cute!!! Thank you for joining us at TMCC, good luck!!! Amy DT

Brenda pisze...

I love the soft swirly background. This makes me want to try the shaving cream technique which I haven't done in years. Darling card! Thanks so much for playing us at Little Red Wagon Challenge this week!

Sue pisze...

This is so cute! and thanks for sharing with us at Paper Creator hugs Sue x

Joan pisze...

Lovely sky background and a cute little penguin in his snowy wonderland

Thanks for joining us at Sparkles Christmas this month

Joan

J

meg pisze...

Beautiful scene with a wonderful image, thanks for sharing with us at Paper Creator

Lilibet pisze...

Fantastic card - lovely image Thanks for playing along at I love Promarkers - Good luck, Liz (:(|)x