poniedziałek, 4 września 2017

Sporo blasku w Happy Little Stampers

Cześć, cieszę się, że udało mi się Was zwabić do moejgo bloga :-)) Zaczął się wrzesień, mamy więc nowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas. Jak co miesiac możesz dołaczyć do nas każdą kartę bożonarodzeniową, ale jeśli masz ochotę podążyć za opcjonalnym tematem, to jest nim BLASK.


Sponsorem wyzwania jest Kylie, właścicielka sklepu HLS, która ufundowała kupon o wartości 20$ do zrealizowania w jej sklepie.

Do wykonania mojej karty użyłam NBUS wykrojnika Poppystamps. Wycięłam bombkę dwukrotnie. Raz zkartonu "złote lustro", drugi raz z kartonu, na który nakleiłam rewelacyjną bardzo błyszcząca, dość szeroką taśmę. Coś w rodzaju taśmy brokatowej, ale nie ma tu świecących kropeczek, są świecące kreseczki :-). W zależności od kąta padania światła, tażma ta staje się prawie biała od blasku.


Bombkę przykleiłam na akwarelowym panelu w kolorze czerwonym. Farbę nakładałam za pomocą pędzla.Z boku karty przykleiłam czerwoną holograficzną taśmę, natomiast lewy bok panelu ozdobiłam za pomocą czerwonegoGlaze firmy Sakura. Pozostawia błyszczące ślady, Ze złotego kartonu wycięłam też litery tworzące napis "wesołych świąt".








Mam nadzieję, że przyłaczysz się do naszej zabawy. Masz czas do końca września, a więcej inspiracji znajdziesz na naszym blogu HLS.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CHNC Challenge #349
CHNC Challenge Extra for September 2017

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

13 komentarzy:

Ina G pisze...

Absolutely stunning! Beautiful layout. Love the effect you have achieved with the background and that gorgeous bauble. Your photographs have shown just how beautiful it is Bozena.

Stephanie Lanzalotto pisze...

This is truly gorgeous. Thank you for the wonderful photos that showcase it so well. The richness of your ornament is awesome, and I love the splotches of red. So creative and fabulous.

Bonnie pisze...

I love this festive background, Bozena! And that gold ornament with the glitter trim is gorgeous!

Christine Alexander pisze...

Stunning background to go with your beautiful gold ornament. Love it :)

Jane pisze...

The gold certainly sparkles against that vibrant red background. Super card.

Mój świat kolorów pisze...

Piękna:))

Mac Mable pisze...

Such a pretty background and absolutely love the gold...fabulous! x

Hazel pisze...

Gorgeous sparkle. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Inkyfingers pisze...

What a gorgeous card Bozena and I love all the sparkle and shine!Such a fabulous and contemporary design.

Hugs
Carol x

Loll pisze...

Your card is so beautiful and very artsy, Bozena! Love the red and gold. And beautiful sparkle and shine on your ornament! xx

Linda pisze...

Simply gorgeous! I love the inky background and the touch of sparkle is perfect xx

Julie pisze...

This is beautiful! Love the background. It really showcases the ornament
Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Extra
Julie T

Nonni pisze...

Such a dramatic card! Great artsy look and I love the luxurious golden bauble. Very stylish!