niedziela, 16 lipca 2017

Happy Birthday, Bonnie!!

Witajcie kochani.
Chciałabym dzisaj zaprezentować kartkę przygotowaną dla Bonnie Klass. Bonnie wraz z Loll prowadzą dwa cudowne blogi CAS Mix Up oraz CAS Watercolour. Uwielbiam oba wyzwania, choć muszę przyznać, że akwarela jest mi bliższa. Jednak dzięki Bonnie i Loll przekonuję się do mix media. Zawsze wydawało mi się, że to styl dla mnie nie do osiągnięcia, zawsze zbyt dużo się tam dzieje, ale dzieki tym Paniom okazało się, że mix media może też być CAS, a to już moja bajka.

Ale powrócę do sedna dzisiejszego posta. Bonnie obchodzi dzisiaj swoje urodziny i chciałabym to uczcić, składając jej oficjalnie życzenia. Wiem, że ta kartka z życzeniami dotarła już do Bonnie, a ja mam nadzieję, że przyłączycie się do życzeń dla tej wspaniałej, dobrej i wyjątkowo miłej dziewczyny, zapraszam :-)

Happy Birthday, Bonnie! All the best for You! Więcej szczegółów w kartce :-)

A to moja karta przygotowana dla szanownej solenizantki.
Tło zostało przygotowane z takiego dość dziwnego papieru. Jakby ten papier miał domieszkę bawełny. Nie jest idealnie gładki, ale miejscami wygląda jak papier czerpany. Niestety już nie potrafię go nigdzie znaleźć. Dobrze, że kiedyś kupiłam na zapas, a mój mąż wciąż narzeka, że zagracam mieszkanie, wszędzie gdzieś coś upychając.  Tylko jeden wniosek mi się nasuwa - mamy zdecydowanie za małe mieszkanie, albo za małe piwnice i schowki ;-)
Kiedyś znalazłam na blogu Chrissie Stokes niesamowity tutorial, jak stworzyć piękne tła z wykorzystaniem roślin. Tak właśnie powstało tło do tej karty. Przewalcowałam przez mojego Big Shota ciemnoczerwone pelargonie i voila... powstało takie cudo. Dość długo nie miałam pomysłu na nie, aż nadzedł ten czas, kiedy dotarły do mnie wykrojniki z baletnicami. Jedną z nich wykorzystałam do tej karty.


baletnica stoi na kuli, to jest odbicie pączka kwiatowego. Niesamowite, prawda?



Kartkę zgłaszam na wyzwania

Seize The Birthday Challenge Red, White and You
In The Pink Challenge #122 Special Occasion
Brown Sugar Challenge #259 Color Inspiration
Crafty Friends Challenge #62 Floral
International Art & Soul Challenge #12 Elements Of Nature
Work It Wednesday Challenge June 2017


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,



Życzę miłego dnia.
BożenA

13 komentarzy:

Arleta pisze...

fantastyczna

Mac Mable pisze...

Absolutely stunning. You are so creative and the water-colour effect on those stamped flowers are amazing. Yes I know what you mean about learning that CAS and mixed media can work and that is thanks to the mix up challenge that Bonnie and Loll administer and run, which is my favourite too...you always learn so much x
Bonnie will love your card and all the effort you have put into this beautiful and stunning card x

Hazel pisze...

A beautiful card, the dancer looks stunning. Thank you for joining us at IAAS. Hazel x

Nstiz pisze...

Bozena, that background turned out beautifully! I have tried that technique but my results were not so beautiful. Love the ballerina against the pink. I'm sure Bonnie was so delighted to receive this wonderful card!

Bonnie pisze...

I have been in awe of this background since I received this beautiful card, my dear friend! When I read how you made this background, I was even more impressed! I just looked at it again (and so did my daughter and granddaughter) and we can feel the flowers! Love, love, love it! And the simple black silhouette ballerina is so perfect on it! Thank you so much! xoxo

Carole Pollard pisze...

Such a beautiful card love hte design Thanks for joining us at In The Pink Challenge this time Love and hugs Carole x Design team

Dawn pisze...

Such a pretty silhouette and background. Thanks for playing along at Brown Sugar Challenge.
Dawn DT

Loll pisze...

This is so cool. LOVE the background you have created with flowers, BozenA. It's gorgeous. And perfect with your sweet ballerina silhouette. xx

shirley-bee pisze...

Beautiful pressed flower background, and the ballerina silhouette is the perfect adornment! Thanks for playing along at Seize The Birthday :)

Darnell pisze...

WOW, Bozena, this is gorgeous! Utterly stunning! I have tried to do this technique several times using Chrissie's tutorial, but I can never seem to get a good impression! Well done! I'm sure Bonnie will cherish this!! Hugs, Darnell

Aileen pisze...

Wonderful card Bozena, how funny we have both used ballerina die cut recently but I love the free flow of your colour here, is so beautiful. Must try this as well, stunning.

Aileen pisze...

Was just reading how you achieve this amazing look and looking closer of course I can see the flowers and how the ballerina is standing on the ball, I think is technique beyond me, a look that is a delight to see as you look each time you see more.

Diane Louise J pisze...

Hello... Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Floral’ challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.

Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]