niedziela, 2 lipca 2017

Darnell, Happy Birthday!!!

Witam i już "w progu" zapraszam do dołączenia się do urodzinowych życzeń dla wyjątkowej Darnell z bloga djkardkreations. Uwielbiam odwiedzać jej bloga, jej posty są zawsze bardzo zabawne, z dużą dawką autoironii. Uwielbiam też karty Darnell, są słodkie i bardzo kreatywne.  Czas więc złożyć Darnell życzenia. Z tym wiąże się też pewna historia... Poczta Polska słynie z tego, że za nic w świecie nie potrafi dostarczyć przesyłkę w przewidywanym czasie. Kartki bożonarodzeniowe wysyłane do moich przyjaciół z Ameryki Północnej czy Australii docierają do nich po około pół roku, jeśli w ogóle do nich dotrą. Więc można odtrąbić sukces, kiedy otrzymuję zawiadomienie, że na Święta Wielkanocne dotarła karta bożonarodzeniowa.  W tym roku mam już na koncie kilka kart bożonarodzeniowych dostarczonych do moich przyjaciół. Mam wiec już ich z głowy :-) Ale wracając do tematu. Znając prędkość dostarczania przesyłek przez naszą pocztę, postanowiłam, że tym razem spóźnienie w dostarczeniu karty urodzinowej dla Darnell będzie tylko kilkumiesięczne. Żeby to osiągnąć, kartę wysłałam w maju. Jakież było moje zdumienie, kiedy dotarła ona do solenizantki po kilku tygodniach... brrrry Więc jak się chce to można? Można zrobić niespodziankę zarówno nadawcy jak i adresatowi? Można :-) Poczta Polska jest wielka, hehehe  (śmiech przez łzy).

Zwracając się do mojej przyjaciółki, Darnell, chcę znowu złożyć jej najlepsze życzenia, więcej szczegółów było w karcie. Tym razem jednak udało mi się trafić w punkt, jeśli idzie o datę. Właściwie trafiłam przed punktem... ;-)







Jak już kilkukrotnie wspominałam, Darnell organizuje wyzwania NBUS. Dzięki temu stałam się szczęśliwą posiadaczką niezwykłych wodnych pisaków ZIG z autentyczną pędzelkową końcówką. Są idealne do prac typu akwarela. Tło, które widzicie na tej karcie to  druga połowa panelu. Pierwzsza część została wykorzystana do zrobienia karty, która okazała się szczęśliwcem przynoszącym pisaki ZIG :-))) Tamta karta była jakby lustrzanym odbiciem tej, wysłanej do Darnell. Taka wdzięczność losu i moja :-) 

Moja kochana Darnell, jeszcze raz wszystkiego co dla Ciebie najlepsze!! 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Seize The Birthday Challenge AG
Alphabet Challenge H For Hearts
Challenge Up Your Life challenge #69 Cats & Dogs
Cute Card Tuesday Challenge #484 AG
SSS Wednesday Challenge #40 AG
CAS(E) this Sketch #228
  



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

10 komentarzy:

Mia pisze...

Wow! How lovely card! So cute!

Bonnie pisze...

This is a perfect birthday card for dear Darnell! No matter when it gets to her. The mail delivery is always a surprise! Love this vivid colored background and the sweet little pup coming from the box! The inlaid hearts make a sweet border!

Barbara pisze...

Happy Birthday Darnell! This is the sweetest birthday card. I am really loving all of the detail that you have added. The cute little dog and the hearts. She will really love it, it is very special. Thanks for entering this week at Seize the Birthday. Hope to see you again.
Barbara DT Member

Loll pisze...

Such a fun and happy birthday card for Darnell. Beautiful watercolours for your background, BozenA ... the colours are gorgeous. And what a sweet surprise inside the present. :) The mail delivery is the same in many countries. It's anyone's guess as to when things will arrive. :) xx

*Vicki* pisze...

Oh my this is absolutely ADORABLE!! Love that image and such a fun colored background you've made too!! I'm sure that Darnell will love this to pieces! :) HUGS

Basslady pisze...

awww...this is so adorable!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Anonimowy pisze...

I ja też 100 lat i ja też :)
Jak Ty to robisz, że o wszystkich pamiętasz :)

Tracy Freeman pisze...

It is so cute, love how you have used the heart border die.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

Helen pisze...

Great card - love the little red heart in the border.

Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

Helen x

Michelle pisze...

So sweet! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!