poniedziałek, 17 lipca 2017

CAS z kolorową bazą karty

Cześć przyjaciele.
Mam nadzieję, że mieliście lepszy weekend niż ja. Dobrze, że już minął i kolejny tydzień przed nami.
Do zrobienia tej karty zmobilizowało mnie wyzwanie Less is More Coloured Cardbase. Takie samo wyzwanie podejmuje też AAA Card, wiec mobilizacja podwójna.
Do mojej karty zainspirowała mnie Sharon z LIM. Jej czarna karta jest przepiękna. Moja też jest ładna, ale niestety nie udało mi się na zdjęciu złapać tej głębi koloru czarnego, jak u Sharon. Ale musicie uwierzyć mi na słowo, że baza karty jest baaardzo czarna :-)
Sięgnęłam do moich zapasów, do moich ukochanych stempli Ryn Tanaki z Design by Ryn. Obraz wytłoczyłam embossingiem na gorąco z użyciem EP Cosmic Shimmer w kolorze Lapis Pearl Lustre. Na czarnej bazie wygląda naprawdę pięknie. Jest transparentny, ale obłędnie opalizuje na zielono-niebieski kolor. Obraz pomalowałam Perfect Pearl w proszku w odcieniach Interference Blue, Sunflower Sparkle, i Perfect Pearl. Sentyment wytłoczyłam EP WOW! W ostatnim czasie kupiłam kilka opakować tych proszków i uważam, że nie ma lepszych. Bardzo drobne, idealnie oddają kształt najdrobniejszych szczegółów.

A teraz usiądźcie wygodnie w fotelach i trzymajcie się oparcia, bo pospadacie z wrażenia :-)))


uaktualnienie tekstu
Przyjaciele są drożsi  niż największe bogactwa świata!!! Widzicie różnicę pomiędzy zdjęciami z korektą i bez korekty kontrastu i jasności??  Moja wspaniała Loll Thompson sama od siebie dokonała korekty koloru czarnego, żebyście jednak pospadali z tych foteli. Teraz dużo lepiej, prawda? Bo tak w rzeczywistości wygląda moja karta :-))

Loll, moja kochana przyjaciółko, bardzo Ci dziękuję!






a poniższe zdjęcia są bez korekty , duża różnica :-) Jak dobrze mieć przyjaciół :-))



Muszę jeszcze raz wyrazić swoje rozczarowanie, że mój czarny nie jest czarny
:-((  W rzeczywistości, kiedy kontrast jest wiekszy, kartka wygląda naprawdę świetnie. Ale i tak mam nadzieję, że pospadaliście z foteli  :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
LIM Week #336 i 337 Coloured Cardbase
AAA Card Game #94 Collaboration  With LIM
Designs by Ryn July Castomer Creations Challenge


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

14 komentarzy:

Susan pisze...

Such a beautifully done card. Very artistic! Thanks for sharing at Less is More!

Trina P. pisze...

Beautiful card with all that shimmer from the Perfect Pearls and embossing powder. Great job colouring And I love the water effects stamp set from Design by Ryan, too. Thank you for joining us at Less us More in conjunction with AAA Cards.

Nstiz pisze...

Oh my gosh, that gold and silver look absolutely gorgeous on your tropical Ryn's bubbles work so perfectly with this, Bozena! Love the theme and the wonderful design.

Kathyk pisze...

FAB card and love the close ups to show the GORGEOUS detail

Kathyk

Jane pisze...

Wow! Your card is so beautiful with all that wonderful shimmer. Love how 3D the bubbles look. Thanks for playing at AAA Cards.

Bonnie pisze...

This is gorgeous, my friend! Love that fish and the bubbles! Very shiny and rich looking!

Loll pisze...

WOW ... such a gorgeous card, BozenA! Love the shimmer from your pearlescent paints. xx

Ryn Tanaka pisze...

Hello Bożena :) I hope you are doing well! It's lovely to hear from you. I love the effect of the iridescent paints on the fish and bubbles! Also really like your composition! Thanks so much for showing me! Xo

Cornelia (fun stamping) pisze...

What a gorgeous card! All that shimmer - I bet its even more beautiful in real life! Photographing black is a challenge - I have problems with that, too...

Mac Mable pisze...

Sorry I missed this post to comment on. Your card is gorgeous. Love all the shimmer and the one fish swimming along with the bubbles is fabulous. Love the stamping on the black card and those embossing powders and perfect pearls are so pretty x

Tracie Pond pisze...

Wow!!! The gorgeous fish stands out beautifully on the dark card base. What fun bubbles too. Thank you for sharing with us at AAA Cards.

Sharon Traynor Designs pisze...

This is really fun! Love the image and your colouring is so vibrant against the dark card base. The pearly embossing looks amazing. Thank you so much for sharing this with us at Less is More xx

Cathy pisze...

This is a stunner Bozena, I love how you've coloured the images. Am adding these stamps to my wishlist lol! Cathy x

Aileen pisze...

What an amazing card and how wonderful that Loll was able to bring out the true colour of the card and the mediums that you used. The fish and bubbles - wow I can only say wow but it does not hold anywhere near what I felt when I saw the card, a masterpiece. Stunning BozenA a stamp I would like to have and the powders too but a technique I think you have mastered.