czwartek, 4 maja 2017

Crafting With An Attitude - wyzwanie majowe

WItam,
w tym miesiącu zapraszam na kolejne wyzwanie Anything Goes do Crafting With An Attitude. Nagrodę dla zwycięzcy w tym miesiącu ufundowała Jodie, nasza hojna sponsorka z Bugaboo.

Ja pracowałam z obrazem Bugaboo Snowglobe Butterfly. Kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy zakochałam się w magii chwili, którą uchwycono na tym obrazie. Mam nadzieję, ze udało mi się to przekazać na mojej karcie. Aby pokolorować kulę z motylami użyłam ulubionych markerów ZIG    
( cudowny prezent od mojej kochanej przyjaciółki Darnell z bloga djkardkreations ). To była czysta przyjemność, z markerami ZIG kolorowanie obrazów digi jest dużo łatwiejsze aniżeli praca z innymi mediami. Do stworzenia tła wykorzystałam szablon TCW Mini Microbial oraz kilka kolorów DI. Dół karty ozdobiłam bordową brokatową taśmą.


By wykończyć wygląd podstawy kuli dodałam kilka kresek kredkami. Chciałam w ten sposób stworzyć rysunek słoi drewna.


 na zdjęciu poniżej podstawa kuli wydaje się dziwnie pogięta, ale w rzeczywistości nie wygląda to tak źle :-) Dlaczego tak się stało? Ponieważ chciałam dodać trochę wymiaru do podstawy i podkleiłam ją na 3mm piance dystansowej. Kiedy odłożyłam kartę do "wyprostowania" się pod obciążeniem ta niesforna podstawa poodginała się na piance. Heh, nauka na przyszłość, żeby elementy wystające podklejać na samym końcu. Na szczęscie nie widać tego patrząc na kartę.


Kilka "mrugnięć" Wink of Stella, trudno jednak było złapać to na zdjęciu..




Zapraszam do przyłączenia się do naszego wyzwania Anything Goes na CWAA. Każda Twoja praca będzie przyjęta z radością przez nasz zespół.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
BożenA DT CWAA

5 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

powtórzę kolejny raz, fantastyczna kartka!!

Nstiz pisze...

Beautifully done, Bozena! What a fabulous design and love your image. Your composition is so imaginative. Love this card!

Bonnie pisze...

This is an amazing card, Bozena! I love those butterflies in the snow globe and the background is beautiful!

Mac Mable pisze...

The digi of the globe is so pretty and you've done a great job colouring in those pretty butterflies. The stenciled background looks great too x

Aileen pisze...

You are using these digital images so perfectly, love this one, don't remember seeing before. And wow to have zigs- enjoy they are such wonderful medium. So easy to use. Beautiful creation, love it.