czwartek, 2 lutego 2017

Wyzwanie lutowe w Crafting With An Attitude

Witam serdecznie wszystkich gości. Zapraszam do nowego wyzwania Crafting With An Attitude, jak co miesiąc wszystkie karty mogą wziąć udział w zabawie, ponieważ tematem wyzwania jest Anything Goes.
Sponsorem nagrody dla zwycięzcy jest Moonflower.



Obraz, którego użyłam do mojej karty nazywa się Minako The Oriental Maiden. Zastanawiałam się jaki styl użyć do tej karty, ale ostatecznie stanęło na moim ulubionym CAS.
Do  pokolorowania obrazu użyłam moich ProMarkerów. Coraz bardziej je doceniam. Końcowy efekt bardzo mi się podoba, jest lepiej, niż mogłam sobie wyobrazić ;-)


Sentyment pochodzi z zestawu Happy Little Stampers "Everyday Sentiments". Został wykonany złotym EP.



Szklaną kulę pokryłam Glossy Accent, żeby wyglądała jak szklana kula ;-)




Kartkę wykończyłam Enamel Accents. Mam nadzieję, że udało mi się Ciebie zainspirować, ale jeśli potrzebujesz więcej inspiracji zobacz co przygotowały dziewczyny z  DT na stronie Crafting With An Attitude. Masz czas do końca lutego, by wziąć udział w naszej zabawie. Zapraszam!

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Aurora Wimgs Challenge #42 Asian Inspired
Inky Chicks Challenge #78  CAS
Addicted To Stamps And More Challenge # 227 Make Your Mark
I Love Promarkers Challenge #327 Anything Goes


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-) Życzę miłego dnia. BożenA

10 komentarzy:

Loll pisze...

Your image is so beautifully coloured Bozena. Wonderful shading that adds so much visual dimension. Love the glossy accents on the crystal ball. xx

Mój świat kolorów pisze...

Fantastyczna kartka i pięknie radzisz sobie z kolorowaniem:)

Mac Mable pisze...

Fabulous colouring Bozena and the most beautiful and striking image x

Nstiz pisze...

Bozena, your coloring is so beautiful on this wonderful image! What a fabulous job you did on this! What a lovely card you created!

*Vicki* pisze...

This is absolutely amazing!! Your coloring is sensational and I love your highlighted spot too! HUGS :)

DonnaMundinger pisze...

What a lovely image and beautiful CAS design, Bozena. Thanks so much for joining our Asian Inspired challenge at Aurora Wings. xxD

Aileen pisze...

Wonderful colouring with the Promarkers. They look very much like Copics I think. Beautiful design and perfect finish with the glossy ball.

CraftyNatalie pisze...

Beautiful card. Thanks for joining us at I Love Promarkers this fortnight

cm pisze...

Breath-taken-away with your amazing colouring that breathes life into this image! The glossy accents add such a special touch! A delightful way to "make your mark"; thank you for sharing this gem in the ATSM gallery!
~carol

Bobby pisze...

You've done a beautiful job of coloring this lovely image, Bozena. Thanks for sharing your card with us at Addicted to Stamps and More.