sobota, 4 lutego 2017

Lutowe wyzwanie w Happy Little Stampers

Czas ucieka i już mamy luty. CZas więc zaprosić Was do kolejnego wyzwania Happy Little Stampers Xmas. Każda karta świąteczna kwalifikuje się do zabawy, możesz jednak stworzyć kartę z dedykowanym tematem tego miesiąca - Holly/ ostrokrzew.

Zwycięzca wyzwania otrzyma bon do sklepu HLS, bo jak co miesiąc, sponsorem naszego wyzwania jest Kylie, właścicielka sklepu HLS


Do wykonania mojej karty użyłam szablon polskiej firmy 13Arts. Papier do akwareli posypałam akwarelą w proszku, użyłam wody w atomizerze i poczekałam chwilą, aż woda zacznie działać z kolorami. Po usunięciu szablonu panel wysuszyłam suszarką. Nie byłam jednak do końca zadowolona z efektu. Postanowiłam więc jeszcze raz użyć wody, tym razem jednak była to bezbarwna mgiełka z dodatkiem perłowego blasku. Kiedy panel wysuszyłam, dodałam znaczenia białym Gelly Roll i czarnym pisakiem. Złote washi tape i czarny panel z sentymentem Merry Christmas ( również złoty embossing). Tak powstawała moja karta na to wyzwanie :-) Jest taka trochę mix media, jak więc widzisz, każda technika jest dozwolona.



na zdjęciu poniżej fajnie widać perłową opalizację z użytej mgiełki.


Owoce ostrokrzewu pomalowałam na czerwono markerem alkoholowym, dodałam trochę światła za pomocą białych znaczeń i pokryłam Glossy Accent.


Zajrzyj do naszego bloga po więcej inspiracji i dołącz do nas. Ja już nie mogę się doczekać, by zobaczyć co stworzyliście i czym nas zainspirujecie. 






Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz.

Życzę miłego dnia.
BożenA

7 komentarzy:

Inkyfingers pisze...

What a fabulous mixed media creation Bozena! I love how your used the white pen to outline the holly leaves - such a great touch!

Bonnie pisze...

Artsy and beautiful, Bozena! Wonderful dimension!

Jane pisze...

Stunning holly extravaganza, love it! Love the white outline and the whole artsy look, rocked it!

Nstiz pisze...

This is gorgeous! I love how clear your image is using a template! I still have not tried this but love the look. You did a fabulous job on this one!

Cornelia (fun stamping) pisze...

Brushos are amazing and all this shimmer is just gorgeous!

Linda pisze...

WOW! This looks amazing ..... love the shimmer too xx

Stephanie Lanzalotto pisze...

Thsi is absolutely gorgeous Bozena. I love the effect of the Brushos, the embossing, the shine, those wonderful berries! Fabulous card.