czwartek, 2 lutego 2017

Lutowe wyzwanie HLS CAS

Witam wszystkich moich gości. Kartkowych maniaków chciałabym zaprosić do wspólnej zabawy w Happy Little Stampers CAS. W tym miesiącu tematem wyzwania jest BLUE / NIEBIESKI


Sponsorem nagrody dla zwycięzcy jest sklep Happy Little Stampers i jego wspaniała właścicielka, Kylie Purtell.

By zrobić moją kartkę użyłam szablonu STAMPlorations. Tuszem DI w odcieniu niebieskim zaznaczyłam obraz z szablonu. Jakiś czas temu przygotowałam karton zabarwiony techniką smooshing Inka Gold w kolorach niebieskich. Wycięłam z niego wykrojnikiem Crafty Ann motyla, ale nie usunęłam elementów wyciętych, tylko przykleiłam wycięty obraz w komplecie. Jeszcze tylko piękny sentyment Happy Birthday z Serendipity i kartka gotowa :-)







Uwielbiam metaliczny połysk motyla i jego marmurkową wielobarwność. Bardzo lubię tę kartę, ona ma już swoją właścicielkę, choć jeszcze nie teraz ;-) Koniecznie zobacz, co przygotowały pozostałe panie z DT.  No i mam nadzieję, że dołączysz do gry z Happy Little Stampers w tym miesiącu.


Kartkę zgłaszam na wyzwania
A Gem Of A Challenge #187 Add a Butterfly




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komantarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
BożenA

10 komentarzy:

Nonni pisze...

That sparkly butterfly looks so elegant! Great stenciled bg too, beautiful card!

*Vicki* pisze...

Really love that gorgeous shimmery blue butterfly and your stenciled background!! Wonderful card! HUGS :)

Kylie pisze...

That big butterfly and all it's sparkle is so pretty! Love the background too, my friend xx

Sazzle Dazzle pisze...

Striking, bold and beautiful. Love your cloudy background and such pretty sparkle too. x

sandie pisze...

love that background and gorgeous sparkle butterfly x

Mac Mable pisze...

Such a delicate blended background of blue butterflies. Wow what an amazing inca gold smooshed die cut butterfly x

Nstiz pisze...

What a gorgeous patina on that butterfly! This card is just gorgeous and once again, Love your background! Your card is just gorgeous, Bozena!

cotnob pisze...

This is a pretty card, lovely blues.
Thank you for joining us at A Gem of a Challenge.
Pauline - Crafting with Cotnob
x

Izzy Scrap pisze...

What a beautiful card with this crisp butterfly ! I love your delicate background and this gorgeous typography for the sentiment ! Stunning card ! Thanks for sharing and for inspiring !

Neets B pisze...

Sorry I'm so late! Firstly, your background looks great with the butterfly shapes. And the shimmer of you focal butterfly is stunning, just gorgeous xx