sobota, 4 lutego 2017

Kwiaty zawsze aktualne

Witam wszystkich gości. Mam nadzieję, ze weekend upływa w sympatycznej atmosferze. Ja nie narzekam :-) w końcu są to dwa dni kiedy nie trzeba rano zrywać się do pracy.

Chciałabym dołaczyć się do wyzwania The Flower Challenge. Tym razem wypadałoby się wzorować na karcie THERESE
Moja karta jest inspirowana jej kartą, ale wykorzystałam inną technikę. Zgodnie z tematyką użyłam pięknego stempla Magenta.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie 





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

11 komentarzy:

Aileen pisze...

Ahhh BozenA such a beautiful CASe of Therese's card. Stunning design and love the colour you sued for blending. Thank you so much for joining us at The Flower Challenge Hugs Aileen

Bonnie pisze...

Classic elegance, my friend! This is beautiful!

My Card Attic: Hazel pisze...

Och, to jest prawdziwy szlagier Bożena przyjacielu! Uwielbiam to, że cienie w kącie, to pokazuje piękno kwiatów do perfekcji! Mają piękny weekend przyjacielu! Hazel xx

Loll pisze...

So pretty Bozena. Lovely sponging and I love the water drops. xx

Mac Mable pisze...

Amazing card. Love the colours of the background all set off beautifully with the white embossed flower. A special card x

Nstiz pisze...

How beautiful this is! Your sponging is so perfectly done! Love that color, Bozena. This is just gorgeous!

nancy littrell pisze...

Gorgeous emboss resist flower design. Your sponging is so beautiful my friend. TFS BozenA. Hugs..

CRAZYCRAFTSHED pisze...

Beautiful card Bozena thank you for joining us over on
Crafty Catz
Dianne xx
CC DT

*Vicki* pisze...

Really love this striking color and your embossed flower looks really beautiful over it! :) HUGS

Cornelia (fun stamping) pisze...

You created an amazing background for this stunning flower!

lostinpaper pisze...

Absolutely beautiful, love how you have added a gradient to the shaded background!