poniedziałek, 13 lutego 2017

Asiaaaa?

Witam Was serdecznie.
Asię poznałam w trudnym dla mojej rodziny czasie. Okazała się wyjątkową osobą, o wielkim sercu, zawsze dla innych, niczego nie otrzymując i niczego nie oczekując w zamian.. Kochają ją wszyscy, którzy ją znają :-) Ja też, choć jestem zdeklarowaną hetero :-o
Dzisiaj Asia obchodzi urodziny. Mam nadzieję, że uda mi się uczcić ten dzień publikacją tego posta. Asia czytuje mojego bloga, więc jesli ktoś ma ochotę za jego pośrednictwem przyłaczyć się do życzeń dla Asi, zapraszam :-))

Asia, Ty wiesz, czego Tobie życzę... Ale nie wiesz, że życzę Ci tego wszystkiego tysiąc razy więcej :-)

Do zrobienia tej karty wykorzystałam sercowy wykrojnik MB. Wycięłam nim element w złotym brokatowym kartonie. Nie usuwałam wnętrz wyciętych serduszek. W ten sposób powstała złota Droga Sercowa. Kolejny NBUS to stempel z Purple Onion przedstawiający tego słodkiego zajączka. Tło akwarelowe, mój sentyment nieznanego pochodzenia ( jak sie okazuje, ostatnio mój ulubiony) i złota nitka do uwiązania balonika to wszystko, co było mi jeszcze potrzenbe, zeby powstała ta kartka.  Właściwie musiałabym jeszce wspomnieć o sercu, moim sercu, bo jest go w niej sporo :-)





Asiu, wszystkiego co dla Ciebie najlepsze! I dużo zdrowia, żebyś mogła cieszyć się tymi wszystkimi dobrociami :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Make My Monday Challenge Shimmer And Shine
SS Monday Challenge Use Your Favorite Tool ( Big Shot, farby akwarelowe)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

12 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

Aaah, this is so adorable Bozena! Your cute bunny is coloured to perfection!! Have a wonderful week my friend! Luv n’ Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Marina pisze...

Love the combo of cute and artsy...great design.

Mac Mable pisze...

Such pretty colours and such a cute bunny. Love the die cut hearts and the pop of gold x

Nstiz pisze...

Your image is just adorable, Bozena and you create such fabulous backgrounds with watercolor! Love the string of hearts on this too. This is a fantastic card!

*Vicki* pisze...

This bunny is so very cute!! I love those sparkly hearts with it! HUGS :)

Cornelia (fun stamping) pisze...

Oh, so cute! Love those glittery hearts!

Anke pisze...

So cute, fantastic card.

Hugs
Anke

AO Creations pisze...

Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

Joan pisze...

Beautiful card - love all the gold hearts!! Thanks for joining us at Make My Monday.

Anonimowy pisze...

Ukręcę Ci tą śliczną, blond główkę !!!!
Ja się nabijam z Andrzeja, że ślepy, a Ty mi taki numer wywinęłaś !!!
Szalona, cudowna, wspaniała kobieto, jak ja niby jestem taka dobra i fajna to cóż o Tobie można napisać ?! Słów brakuje ! Siejesz dobro i obyś zawsze zbierała jego plony :)Jesteś niesamowita ! Dziękuję, że mogłam dostąpić tego zaszczytu i się tu znalazłam. Dziękuję za to, że jesteś, że słuchasz, że pomagasz, że czynisz świat kolorowym, pięknym.
Dziękuję za życzenia, piękne słowa i kartkę, cudowne kartki :)
Asia :))))

BożenA pisze...

No cóż, muszę odnieść się do tego ostatniego komentarza. Anonimowy to właśnie Asia, która chyba wpadła w jakąś niewytłumaczalną panikę. To co czytacie powyżej, to strasznie wyolbrzymiona wizja mnie. Niestety nie jestem ani wspaniała, ani cudowna. Mam sporo wad i to ja jestem szczęsciarą, że spotkałam w moim życiu Asię :-)
Asia, uspokój się, będzie dobrze :-))
Buziole,
BożenA

Macarena pisze...

Bardzo sympatyczna karteczka. Szczególnie fajne tło oraz słodki zajączek. Dziękuję za udział w Simon Says Stamp Monday Challenge.