środa, 2 listopada 2016

Listopadowe wyzwanie HLS CAS



Witam serdecznie na moim blogu. Zapraszam do wzięcia udziału w listopadowym wyzwaniu Happy Little Stampers, gdzie tematem wiodącym jest METAL/ FAUX METAL.


Jeśli nie znasz tej techniki, zobacz koniecznie poniższe samouczki
                                                                        Tutorial:                                       Faux Metal Accents by Kristina Werner (4:45)


Wyzwanie sponsoruje jak co miesiąc Happy Little Stampers, zwycięzca otrzyma bon na zakupy w sklepie HLS

 

Przejdźmy teraz do mojej karty. Aby ją wykonać użyłam proszku do embossingu Papermania Gold Shellac oraz przepięknego stempla od Ryn Black - eyed Susan  - NBUS- (kupiłam go już ponad 2 lata temu, ale do tej pory nie używałam). Sentyment jest z zestawu HLS Bitrhday Friends. Na początku zamaskowałam panel karty taśmą, aby w ten sposób stworzyć pas z pudru do embossingu. Kiedy miałam już grubą warstwę stopionego pudru nagrzewałam go  miejscowo, by go roztopić i w ten sposób mogłam odbić wzór kwiatu. Tak powstał pas płaskorzeźby, jakby odlew ze starego brązu. Kartka jest na prawdę piękna, idealna dla mężczyzny. Tym bardziej się cieszę, że będę ją miała w swoim zapasie, bo jak pewnie wiesz, męskie karty to dla mnie szczególnie trudny temat.







Mam nadzieję, że przyłączysz sie do naszej zabawy. Wejdź na HLS i zobacz jeszcze więcej inspiracji, ponieważ panie z DT HLS przygotowały dużo więcej wspaniałych kart. Czeka ma Twoją kartę, chcę zobaczyć co stworzyłaś.


Kartę zgłaszam na wyzwanie 
SSS Work It Wednesday Challenge October 2016


Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu. Doceniam Twój czas. Jeśli karta Ci się spodobała, zostaw mi kilka miłych słów. Wasze komentarze sa dla mnie bardzo ważne i serdecznie za nie dziękuję.
Życzę miłego dnia.
BożenA

12 komentarzy:

Valentyna Komisarenko pisze...

OMG!!! How gorgeous it is?! Love that panel, so rich and elegant, and double stamped sentiment is great addition to the panel.

*Vicki* pisze...

Wow this is incredible!! I just love the stunning dimension on your faux metal design!! So beautifully done!! :) Hugs & Smiles - *Vicki*
My Blog: Stamp Smiles

Loll pisze...

WOW ... your card is amazing Bozen! LOVE the deep impressions of the stamp in the thick embossing. Very cool! xx

My Card Attic: Hazel pisze...

WOW WOW WOW, truly amazing Bozena sweet friend! Thank you for popping by my blog today, I'm still not back crafting fully yet, my post was scheduled a few months ago, along with my December DT post (luckily), but I really appreciated your visit! Have a lovely evening! Hazel xx
My Card Attic

Maria Rodriguez. pisze...

WOW!! Bozena, love the fabulous faux metal belt you created, just beautiful, this technique is really fun to do and gives awesome results.
Wish we knew how old is your beautiful Black Eyed Susan by Ryn stamp was.
Thank you for sharing with us at RETRO RUBBER this week.
Hugs,
Maria Rodriguez.

Christine Traversa pisze...

Yes everything Maria said. So glad you joined us at RR.❤️

Ryn Tanaka pisze...

Hey Bożena! I love the technique at the bottom of the card! The designs look they imprinted really well into the material you used. Many thanks for showing me this! I hope you are well. Hugs :)

Cathy pisze...

Fantastic card Bozena, love how the stamped details really stand out in the thick embossed panel. What an awesome technique! Cathy x

Jan pisze...

This is fantastic! Thanks for joining us at TTCRD xx Jan DT

Theresa pisze...

stunning card. so elegant. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx

Arleta pisze...

świetna praca

Carole Dion pisze...

Awesome technique, love it .....I will try it for sure ! Thanks for sharing