poniedziałek, 21 listopada 2016

Januszu, mam nadzieję, że mi wybaczysz i wersja elektroniczna wystarczy na zastępstwo.

Serdecznie witam moich gości. W tym szczególnym dniu mój kolega Janusz obchodzi zarówno imieniny jak i urodziny. Oszczędni rodzice, tak sobie wymyślić, by obie rocznice przypadały w tym samym dniu ;-)
Mam pewne obawy, czy kartka dotrze na czas do szanownego solenizanta, więc postanowiłam, że uruchomię kartkę w poście, by zmniejszyć choć odrobinę opóźnienie otrzymania kartki.

Muszę krótko o samej karcie. Otrzymałam w darze od Loll Thompson (Stamping with Loll) niezwykły materiał, jakim jest papier Yupo. Tylko na nim mieszanie się tuszów alkoholowych daje taki niesamowity efekt. Użyłam kilku odcieni brązu i złoty AI. To wygląda jak wspaniałe espresso, mniam :-)




Żałuję, że nie miałam okazji zrobić zdjęć w pełnym blasku słońca. Ale tak na prawdę to solenizant powinien odkryć całą głębie tej karty i zawartych w niej życzeń. 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Brown Sugar Challenge #225 Anything Goes
STAMPlorations Challenge Theme & Sketch November




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

6 komentarzy:

Loll pisze...

Wow ... this is SO BEAUTIFUL Bozena!! I LOVE the colours ... does look like a yummy espresso. And the dew drops on the leaves add a special touch. Looks like you've had fun playing. xx

Mac Mable pisze...

I've missed commenting on your amazing cards. The colour of your background is fabulous, love the effect of the AI's. The white die cut leaf looks fabulous and all finished off with the clear dew drops.....Amazing and very creative card x My blog is back....ye ha! x

Mój świat kolorów pisze...

Piękna kartka i wspaniały efekt :)

Mac Mable pisze...

Thank you so much for finding time to stop by my blog and leave such kind comments...It really is appreciated. Your cards and comments always bring a smile to my face, thank you x

Aileen pisze...

Wow it is truly espresso coffee, wonderful look. yupo is wonderful with alcohol inks. I have alcohol inks but mine are all light colours I needs to get some deep and rich colours you have shown me such depth with browns and reds. Wonderful.

Craft-E-Place pisze...

Fabulous! I love the deep richness of the colours.
Elaine (GDT STAMPlorations)