niedziela, 21 sierpnia 2016

Sezon ślubów trwa

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej.
Dzisiaj przygotowałam kartkę ślubną. Nie jest w mojej ulubionej konwencji CAS, niestety gusty klientów różnią się nieznacznie od moich ;-)
Do wykonania karty użyłam szablonu we wrory z różami. Tło zabarwiłam różowym Inka GGold. Pod światło widać piękny blask odbitego wzoru. Centralny wzór wykonałał z warstwowo ułożonych serc wyciętych z białego papieru i kalki technicznej. Na samejgórze umieściłam sylwetki dwóch gołabków wyciętych z białego kartonu. Sentymentzostał wycięty 3 razy i sklejony warstwowo dla zwiększenia wymiaru. Pod sentymentem jest również warstwowo sklejony ażurowy ornament podkreślający napis.










Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas poświęcony dla mnie. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

2 komentarze:

Cornelia (fun stamping) pisze...

So sweet - wonderful layers - a work of love! Such a beautiful card!

Loll pisze...

So delicately coloured Bozena. Love the layers of the heart with the vellum on the bottom and then those sweet love birds. Gorgeous design my friend. xx