sobota, 30 lipca 2016

Święta w lipcu

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej. 
Mamy za sobą półrocze i Boże Narodzenie dopadnie nas szybciej niż myślimy. Więc każda okazja do zrobienia karty świątecznej jest dobra :-)
Wykorzystałam digi stamp od Mo's, który pomalowałam Promarkerami. Podoba mi się aksamitny efekt jaki udało mi się uzyskać na bombce. zbyt dużo wolnego niejsca od góry karty wypełniłam stemplem Penn Black. Musiałam zamaskować obraz digi, ale efekt końcowy podoba mi się.





Kartkę zgłaszam na wyzwania
Fab'n' Funky Challenge Christmas 15/08
Promarker Challenge Week #356 Christmas  02/08
Little Red Wagon Challenge #352 Christmas In July 04/08
Mod Squad Challenge Christmas in July
I Love Promarkers Challenge #314 Christmas in July


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)
Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Hazel (Didos) pisze...

This is so sweet, what a super card. Love the elf, she looks like a lot of fun!!! Thanks for playing along with my theme this week on Passion for Promarkers, Hazel xx

Kathy Krug pisze...

Such a fun image and beautifully colored. Thanks for sharing it with us at Mod Squad Challenge Blog Christmas in July Challenge.
Kathy
MSC DT

Ali pisze...

Aww Love this image - thanks for playing at Passion for Promarkers xx

Elaine Stark pisze...

A great card. A fun image. Thanks for joining Passion for Promarkers. Elaine

Unknown pisze...

Great card, very cute image! Thank you for joining us at Little Red Wagon!

The Crafty Den pisze...

Really fun card Bozena. I love the cute image and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Eileen pisze...

I love this 'Mo' image, and great use of colours and stamping. Thanks for joining in with our 'Christmas in July' challenge at Passion for Promarkers this week, and good luck
Eileen :)

Lizzies pisze...

Fabulous card, thank you for joining us over on the ILP challenge blog this fortnight

cohenna pisze...

Beautiful! Thanks so much for participating in the Fab'n'Funky Challenge this week and good luck.