niedziela, 12 czerwca 2016

Najlepszego!

Moja serdeczna koleżanka poprosiła mnie o przygotowanie panelu do kartki, którą miała sama skończyć. No właśnie, bo to wszystko przez Cornelię z bloga Stempel Spass i jej męską kartkę, którą "zacytowałam" przy okazji mojej kartki na Dzień Ojca. No właśnie, jak widać nie tylko mnie ta karta Cornelii zapadła w serce. Niestety nie posiadam takich wykrojnikowych narzędzi, wiec nie będzie mi dane zrobić coś rownie pięknego. Zasiadłam więc dzisiaj do przygotowania panelu do kartki. Cóż, postanowiłam, że mur może być równie wdzięcznym obiektem.  Do tego użyłam szarego kartonu który wytłoczyłam w folderze Marianne Design. Kiedy miałam już wytłoczoną fakturę zabarwiłam panel tuszami DI w odcieniach brązu, czerwieni i pomarańczowym. I wtedy pomyślałam, ze przecież mogę skończyć sama tę kartkę dla taty mojej koleżanki :-)
Więc w ruch poszedł stempel Toma Holtza z ptaszorem i czapką do kompletu. Pomalowane zostały za pomocą Stabilo Pen i pędzelka wodnego. Gałązka na której ptaszysko przysiadło jest wykrojona MB. Poszły też życzenia "najlepszego" - napis wykonany zestawem literek do złożenia od Marthy Steward. Kartka jutro powędruje do koleżanki, mam nadzieję, że się jej spodoba, pomimo tego, ze bardzo daleko odbiegła od pierwowzoru :-)







Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
Catch The Bug Challenge Masculine  (18/06)
CAS Mix Up Challenge June  mam nadzieję, że kolorowe tło nie dyskwalifikuje (Stamps + Die Cuts +  Embossing + Watercoloring)
Simon Says Work It Wednesday Challenge May 2016
Wednesday Challenge Fathers Day / For a Guy
Trough The Purple Haze Challenge Use Die and / or Punch
Pattie's Creations Design Challenge Fathers Day / Congraduation
Glitter And Sparkle Challenge Father's Day
Paru's Card Making Challenges Father's Day


Catch The Bug Challenge BlogCrazy 4 Challenges  CAS Mix Up Card ChallengeworkitwedbannerSimon Wednesday Challenge BlogBlog BadgeThrough The Purple  Haze ChallengesPattie's Creations Design ChallengeThis Weeks Challenge

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Mam nadzieję, że czas poświęcony dla mnie nie uważasz za stracony. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję.

Życzę miłego dnia.
BozenA

14 komentarzy:

Bonnie pisze...

This bird makes me smile, Bozen! Love those shiny eyes and the brick wall you've created! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Loll pisze...

LOVE your watcoloured bird Bozen! He looks a little sad perched on that branch. Great brick wall background. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! xx

Mac Mable pisze...

Inspiration comes from everywhere and then you make the card your own. Gorgeous background and texture. Fun card, thank you for sharing x

Tee pisze...

I love the brick background & sweet bird! Super cute & fun card!

Jingle pisze...

This is awesome! The brick background is fabulous! Thanks so much for playing along with us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Mac Mable pisze...

Thank you so much for stopping by my blog. You are always so kind with your comments. Nearly caught up from being away on my holidays...Can't wait to make cards again....I miss it! Love your creations, always so inspirational....speak soon and thanks again xx

Wendy L pisze...

This looks great for our Craft Rocket Challenge, xxxx

nancy littrell pisze...

Such a fun and creative Crazy Bird Birthday card Bozen. I love your design and coloring. TFS and joining us at CAS Mix Up. Hugs, nancy

Virgo5 pisze...

I love these birds, and this one looks great with the wonderful brick wall in the background and love his glassy eyes! Thanks so much for joining in our challenge at Catch The Bug!

Jen Leeflang pisze...

Super card - great idea to put glossy accents on his eyes! Thanks so much for joining our masculine themed challenge this week. Good luck in the draw, and please join us again soon.
love
Jen Leeflang
BUGABOO DT

karenlotty pisze...

Very cute Thank you for sharing with Craft Rocket Challenges - Karen DT

Jo pisze...

Fabulous make.....love his shiny eyes! Thanks for joining us over at Crafty Calendar this time & good luck!
hugs Jo x
Dt

cohenna pisze...

Beautiful!! Thanks for playing in our "Father's Day OR Graduation" Challenge #123 at Pattie's Creations :)

Shawna pisze...

Your bird looks so sad BozenA!! Great Work!! using the clear glue is genius.. The brick backdrop is so nice and provides a ton of dimension. I think what I like the most is the branch is not completely adhered to the wall. It makes it look like it is popping off the card.. I love it, seriously love it my friend.