czwartek, 26 maja 2016

Dla Ewy

Koleżanka z pracy obchodziła kilka dni temu swoje 50-te urodziny i z tej okazji zrobiłam dla niej tę katrkę. Wiem, ze Ewa bardzo lubi kolor zielony, ale postanowiłam właczyć trochę koloru niebieskiego, ponieważ doskonale współgra z zielenią, tworząc coś na kształt ekosystemu wodno-lądowego. A to jak wszystkim wiadomo jest nasza Ziemia :-) Postanowiłam zatem ofiarować Ewie Ziemię i jestem pewna że mądrze z nią postąpi :-). Taaaak, a skoro mowa o ziemi i lądzie , to złoto jest jednym z minerałów, więc włączyłam do karty jeszcze złoto.
Ewa, niech się spełnią Twoje marzenia i moje życzenia.








Użyłam moich nowych stempli od Magenta  oraz ukochanych kropli od Designs By Ryn wykonanych z pomocą złotego pudru do embossingu. Panel pomalowałam akwarelą i tuszami DI. Na koniec dodałam złote romby Inka Gold z szablonu od Magenta i złote brzegi wykonane złotym pudrem do embossingu.

Kartkę zgłaszam na wyzwania
Card's Und More Challenge #159 Lets Use Lots Of Colour  (07/06 - 16)
WOW! May Challenge  heat embossing
Wednesday Challenge Anything Goes ( 01/06 - 328)
Work It Wednesday Challenge May 2016  (01/07 - 29)
Stamping Sensations Challenge May Anything Goes  (31/05 - 339)




Cards und More - ChallengeblogWOW! Embossing Powder BlogSimon Wednesday Challenge Blog workitwedbannerStamping Sensations


Mam nadzieję, że kartka Ci się spodobała.


Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Cornelia (fun stamping) pisze...

So pretty - love the unusual colors and the gold embossing!

Mój świat kolorów pisze...

Piękna, to jest małe dzieło sztuki ! pozdrawiam :)

Virginia L. pisze...

You did a beautiful combinations of techniques. Love the textured look ad depth that you have achieved! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

paperkicks pisze...

Awesome card!! Love the mixed media effect and colors!!

brenda pisze...

A really great creation with a super inky background, it's lovely to see you at Stamping Sensations challenge, many thanks for joining in.

B x

Dora pisze...

Beautiful creation!
Thank you for joining at Stamping Sensations this month.

Eret pisze...

Your card is incredible. Love the colors, your stamping and gold embossing. Thank you for sharing your stunning work with us at Stamping Sensation.
Eret x

Maarit at Violets Corner pisze...

Stunning card!

Love and hugs
Maarit

Unknown pisze...

Gorgeous card...