niedziela, 17 kwietnia 2016

Dla Neli

Witam wszystkich moich gości. Dzisiaj mała Nela zostanie ochrzczona i z tej okazji poproszono mnie o wykonanie karty na pamiątkę tego dnia. Pewnie jeszcze nie wszyscy wiedzą, ale nie lubię pracować pod presją, kiedy nie mam czasu na wizję karty, która ma powstać. Jeśli czasu mam za mało, to stworzenie takiej karty jest dla mnie bardziej udręką niż przyjemnością. No cóż, tutaj tak troszeczkę właśnie było. Zbyt mało czasu na jej wykonanie, a właściwie na jej zobaczenie sprawiło, że długo się "męczyłam" zanim wykonałam tę kartę.
Po raz pierwszy użyłam zestawu wykrojników "Pamiątka Chrztu Świętego" NBUS.


gołąb z tekturki został pomalowany All Purpose Ink w kolorze Frost White. Teraz widzę, ze efekt końcowy jest bardzo podobny do tego, jaki daje biała perłowa farba akrylowa. 







Chrzest ma się odbyć dzisiaj, 17 kwietnia, gdzieś na Pomorzu. Więc moje dobrze życzenia wędrują w ślad za kartką do małej słodkiej Neli, by żyła zdrowo i szczęsliwie.

Wyzwania
Amusing Challenge Use Word Die  2
Creative Fingers Challenge #107 Anything Goes 64
Brown Sugar Challenge #194 Anything Goes  100
Crafty Calendar Challenge Anything Goes With Our April 287



Palce twórcze wyzwanie Blog Grab Our Badge



Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Mac Mable pisze...

You have done a marvelous job on this card, even under pressure. The layout and layering is fabulous. A card to cherish and so perfect for the occasion x

Darnell pisze...

Your card celebrating Nela's baptism is spectacular, Bozena! The design and the shine are amazing! It will be treasured always!! And well done using your NBUS! Enjoy your day!! Hugs, Darnell

Gale pisze...

Gorgeous card. Love your use of all the dies. Thanks for joining us at Crafty Calendar this month and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT