piątek, 25 grudnia 2015

My favourite five Christmas card 2015


Na Scrapjourney co roku każdy może zaprezentować 5 swoich najlepszych kart świątecznych. To oczywiście bardzo subiektywna ocena. W końcu każdy ma inny gust i estetykę. Być może to co stworzyłam i co mnie podoba się najbardziej innych może wcale w zachwyt nie wprawiać, ale to już trudno. W tym poście prezentuję moje ulubione świąteczne karty. Mam nadzieję, że choć w niewielkim stopniu podzielicie moje opinie.


Niestety, napotkałam ogromne trudności, by wydać ostateczny werdykt. Odrzuciłam kilka kart, które powinne się tu znaleźć, ale przecież musi ich być tylko 5... Czy mogę pozostać przy sześciu??? Nie jestem w stanie wybrać wśród nich jednej, która miałaby odpaść. Pozwólcie więc, że zaprezentuję pięć kart, a jedna będzie na końcu, poza konkurencją, ale w tym poście musi się znaleźć.
Przedstawiam zatem pierwszych pięć kart w kolejności do najpiękniejszej w mojej ocenie :-)






a teraz zapowiadana, pozakonkurencyjna... Ale jest to karta, do której mam szczególny sentyment i powędrowała do szczególnej osoby ze szczególnym przesłaniem.  Kamila, spełnienia świątecznego marzenia :-)

Zaprezentowane karty chcę zgłosić do konkursu A Scrapjourney My Favourite Five Christmas Cards 2015


Przy okazji muszę stwierdzić, że jestem pod ogromnym wrażeniem ulubionych kart prezentowanych przez innych twórców w tej konkurencji.
Życzę wszystkim wesołych Świąt, bo właśnie się zaczęły na dobre.
Ściskam Was mocno,
BożenA

8 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

Great choices Bozena my friend! I especially like that sweet little birs with the hat that's too big ;) I hope you are having a wonderful Christmas! Hazel xx
My Card Attic

Julie B pisze...

Love the CAS cards with the cute characters the most but the background on the second is stunning. :)

Unknown pisze...

mój faworyt to pierwsza, jest piękna

BożenA pisze...

mnie trudno wybrać faworyta wśród faworytów... było ich trochę więcej, ból serca kiedy odrzucałam kolejne był nie do zniesienia :-) i sama nie wiem, którą z tych prezentowanych lubię najbardziej. Fakt jest taki, że pierwsza kartka powędrowała z życzeniami do Kabaretu Hrabi. To chyba jakaś telepatia, że właśnie ta karta trafiła do nich, a Tobie najbardziej podoba się właśnie ona :-)

Anonimowy pisze...

Beautiful cards. x

Kim M pisze...

A lovely selection of cards! The background on your manger scene is gorgeous! Love your cute CAS cards too. Hope you had a lovely Christmas and all the best for the new year! :-)

Unknown pisze...

Takie piękne kartki! Coś cudownego! Trafiłaś w dziesiątkę z tym słodkim elfem dla mnie !! Uściski!!

Loll pisze...

Beautiful grouping of cards Bozena. Great job narrowing it down to just a few --- it's hard to do with all the beautiful cards you've made this year. I feel honoured to have one of your top five sitting on my mantel where I can admire it in person. Thank you Bozena. xx