środa, 30 grudnia 2015

My Favourite Cards 2015

Debby z A Scrapjourney kolejny raz dała pozwolenie, by każdy, kto tylko może chwalił się tym, co uważa za swoje najlepsze.

Tak... moich 5 ulubionych kart 2015r to był trudny wybór. Trudno było mi wybrać dziesiątkę, a kiedy doszło do kolejnych eliminacji, zabrakło mi pomysłu, co ma decydować, że ta karta zostaje, a tamta wylatuje. Mam nadzieję, że każda z Was, eliminując swoje kolejne karty, czuła taki sam ból serca jak ja. Gdybym miała przedstawić najlepszą w moim mniemaniu dziesiątkę, byłoby lżej. Debby, skąd pomysł na 5 kart? Mam propozycję, aby na przyszły rok dodać kilka sztuk. Zobaczysz, że zyskasz całe rzesze przyjaciół i fanów :-)







Teraz widzę, że większość z nich jest malowana w technice akwareli... czyżby moja ulubiona?
Nie znacie jeszcze nowiny! W prezencie gwiazdkowym dostałam zestaw Promarkers 24 sztuki dobrane w zestawy kolorystyczne w etui! No, też nie mogłam w to uwierzyć. Myślę, ze już niedługo to markery zawładną moimi kartkami :-)

Jutro ostatni dzień roku. Fatalnego roku, który tak wielu moim znajomym i przyjaciołom dał się we znaki. Pożegnam go bez żalu, mając równocześnie nadzieję, ze Nowy 2016 Rok będzie dla nas dużo łaskawszy. Wszystkim moim przyjaciołom oraz moim gościom życzę, by Nowy Rok przyniósł zdrowie, miłość, radość i szczęście.  Happy New Year!

Życzę miłego dnia i cudownej zabawy sylwestrowej w gronie przyjaciół.
Uściski,
BożenA

2 komentarze:

Cathy pisze...

What a beautiful assortment of cards Bozena, best wishes for a wonderful 2016 for you and your family, Cathy x

Nicole Haupka pisze...

Your cards are beautifully coloured and I like your simple style.