niedziela, 8 listopada 2015

Bombka CAS

Wykrojnik MB Cabrini Ornament jest bardzo piękny. Prosty, a jednocześnie bardzo elegancki. Ja kocham styl CAS, choć nie zawsze udaje mi się utrzymać w ryzach CAS. Ale z pewnością będę wracała do tego wykrojnika.
Tym razem karta utrzymana w jasnych kolorach, z przewagą bieli. Do zabarwienia bombki użyłam akwareli, co w sumie dało dość lekki efekt całości. Sentyment wycięty wykrojnikiem Creative Expressions Happy Christmas. I tyle...





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Crafty Catz Challenge #300 Winter
City Crafter Challenge  Week #286
A Snowflakes Promise Challenge #9

Simon Says Work It Wednesday Oktober 2015
ABC Christmas Challenge V- Very Cute
CHNC Challenge Extra for November 2015
Winners badgeCity Crafter Challenge BlogCrafty Catz
workitwedbannerABC Christmas ChallengeCraftyhazelnut's Christmas Challenge Extra

Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że moja propozycja podoba się Tobie.

Życzę miłego dnia.
BożenA

4 komentarze:

Maarit at Violets Corner pisze...

A very pretty card!

Love and hugs
Maarit

Darnell pisze...

I adore your CASlicious ornament card for Christmas, Bozena! It's an awesome design!! Hugs, Darnell

Bonnie pisze...

Love that Happy Christmas die and the pretty ornament, Bozena! Great job with the CAS design!

Suze pisze...

Beautiful card. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for November.