czwartek, 9 lipca 2015

Kto dostanie cukierki...? Aktualizacja ogłoszenia :-)

Witam i pozdrawiam moich subskrybentów. Uwielbiam kontakt z Wami, bo daje mi tyle dobrych emocji, tyle wsparcia i miłości, szczególnie w ostatnim czasie.

W Polsce mówimy, że prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie i tak właśnie jest. Dziękuję Wam wszystkim za to bardzo serdecznie.
Szczególnie mocno chcę uścisnąć Shawnę Standish i laureatkę tego candy Kamilę Routsis. Wiele serdeczności otrzymałam od Loll Thompson, Cathy z Cathys Card Spot i Darnell Knauss . Drogie Panie, nie da się opisać słowami ile dla mnie zrobiłyście. I nie da się za to niczym zapłacić, to po prostu nie ma ceny. Teraz wiem, że ten blog to nie przypadek, a droga do poznania wspaniałych ludzi.

Przejdę teraz do sedna tego postu. Na początku maja ogłosiłam CANDY z okazji pierwszych "urodzin" mojego bloga. No cóż... do finału zakwalifikowały się tylko dwie Panie Kamila Roustsis i Shawna Standish. Bardzo proszę o sugestie dotyczące wyboru zestawów. Jeśli okaże się, że obie Panie będziecie skłaniały się ku temu samemu zestawowi, to wtedy losowanie zestawów odbędzie się po moim powrocie do domu. Wysyłka dla Pań również po 23 lipca :-))) Jestem bardzo szczęśliwa, że właśnie do Was one trafią.
Tak więc ogłaszam zakończenie tego, co tu dużo mówić, nieudanego candy :-)

Dziękuję za poświęcenie mi swojego czasu. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zajrzycie, serdecznie zapraszam.
Chciałabym, aby to był Wasz cudowny i bardzo udany czas.

Buziaki,
BożenA

Brak komentarzy: