sobota, 20 czerwca 2015

Sto lat, sto lat!

Witam wszystkich, którzy zbłądzili na moją stronę , a jeszcze mocniej witam wszystkich, którzy przybyli tu świadomie :-). Mam nadzieję, że weekend należy do udanych i owocnych w dobre wydarzenia. Czekałam na ten dzień z wielką nadzieją i liczę na to, że ta nadzieja przekuje się w najlepszy obrót spraw. Jeśli masz taką pewność jak ja, to wszystko musi się udać!

Dzisiejsza kartka urodzinowa. Właściwie zrobiona specjalnie dla Addicted To Stamps, bo uwielbiam ich wyzwania. Tak się pięknie składa, że obchodzą swoje 3 urodziny, więc dziewczyny, życzę Wam stu lat i więcej, mnóstwa szczęśliwych zwolenników i hojnych sponsorów :-))


Użyłam 2 moich ulubionych technik - akwarela i stemplowanie.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Addicted To Stamps Challenge#144 3rd Birthday!!
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Use Your Favorite Technique and/or Product

Uzależniony od Pieczątki i więcej!Simon Wednesday Challenge Blog

4 komentarze:

Lee-Anne pisze...

Love these two friends enjoying a drink together! Lovely coloring! So happy you could join us at ATSM!

Caryn pisze...

Awesome colouring - love this card.
Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn xxx

Anonimowy pisze...

Fajna, taka radosna ... a jakie mają chude nogi ;)

Unknown pisze...

Such a fun card and great colouring! I like it a lot! Very appropriate!