sobota, 9 maja 2015

Potworek z Latarni Morskiej

Kolejna kartka zrobiona w ostatnim czasie dla majowych solenizantów. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. 






Potworek z kwiatami jest od Latarni Morskiej. Kiedy go zobaczyłam wiedziałam, ze muszę go mieć. Przezabawny i taki słodki. Niestety nie udało mi się kupić drugiego potworka z tej serii

stempel gumowy Zakochany Potworek z Bombonierką

Do kolorowania odbitego stempla użyłam kilku kolorów Stabilo Pen. Piękne mają kolory i są proste w użytkowaniu. Polecam.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Wednesday Challenge Let's Get Sentimental 
Crafty Catz Challenge #278 CAS

Simon Wednesday Challenge BlogCrafty Catz Challenge Blog Bagde

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Janette pisze...

Your card is perfect for our CAS challenge this week, just love it...
Thanks for joining us at CraftyCatz, we hope to see you again..xx

debby4000 pisze...

Fabulous fun card.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby