niedziela, 8 marca 2015

W oczekiwaniu na Wielkanoc

Witam wszystkich serdecznie,
Poprzednia kartka zainspirowała mnie do wykonania karty wielkanocnej. Ta wiosenna kolorystyka jest bardzo zaraźliwa.
Cieszę się, że udało mi się w końcu pozbierać i znów zaczyna cieszyć mnie tworzenie kartek. Kartki wielkanocne zawsze są dla mnie trudne, ale ta powstała niejako przy okazji i bardzo mnie cieszy.

Tło do tych dwóch ostatnich kart powstało na jednej większej karcie. Użyłam koloru pomarańczowego, kilku odcieni żółtego i kilka odcieni zielonego. Chciałam je potraktować wodą, aby powstały piękne duże plamy. Niestety użyte Distressy po zmoczeniu traciły swój wiosenny wymiar, stały się mało nasycone kolorystycznie, wręcz pojawił się w nich kolor niebieski... absolutnie niepożądany w tym przypadku. Zastanawiałam się skąd niebieski? Oczywiście z DI Mowed Lawn. Ten kolor świetnie łączy się z odcieniami niebieskimi, jest wręcz idealny do tych połączeń. Niestety po użyciu wody wydobywa się z niego niebieski odcień.



Mam nadzieję, że ta kartka spodoba się Tobie.
Tę kartkę również deleguję do wyzwania bloga Mod Squad Challenge Make A Background
Mod Squad Challenge Blog
oraz na wyzwanie Addicted To CAS Challenge # 58 Distress



 Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Bonnie pisze...

Love, love, love that background! Delightful Easter elements! So glad you shared this with us at ATCAS!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

I just love the colours! So vibrant and rich! As well as the fluffy buddy and a bunny! Cute Easter card! (I made a spelling error earlier ;)

Joyce Erb pisze...

Really cute. https://www.dropbox.com/s/bb90cfq0y0ra75w/Screenshot%202015-03-10%2013.27.42.png?dl=0