wtorek, 31 marca 2015

I love candy!

Witam wszystkich serdecznie,
w marcu na blogu Sister Act Card Challenge z okazji 100 wyzwania ( jak się potem okazało było to 97 wyzwanie) zorganizowano blog -hop z pięknymi nagrodami. Każda Pani z DT przygotowała na swoim blogu nagrodę dla osoby komentującej. Jakież było moje zdziwienie, kiedy otrzymałam wiadomość od przemiłej Kamili Routsis z Danii właścicielki bloga Life in Moments informację, że jestem laureatką jej candy. Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z cudownymi "słodkościami".
IMG_1493

Ale to nie wszystko, dostałam jeszcze od tej cudownej Pani kartki jej wykonania, które zawsze podziwiałam na jej blogu. Są zdecydowanie piękniejsze w rzeczywistości, aniżeli na zdjęciach. Jestem tak bardzo wzruszona tym pięknym prezentem!
2

1

2
Dostałam również kartkę świąteczną nigdzie wcześniej nie prezentowaną, wykonaną specjalnie dla mnie. Trudno w to uwierzyć, aby osoba zupełnie nieznajoma włożyła tyle serca, aby sprawić mi tak wiele radości. Dziękuję Ci Kamilko bardzo, bardzo serdecznie.
Kamila prowadzi również na You Tube swój kanał, na którym umieszcza filmy instruktażowe, jak wykonać kartki. Polecam zarówno bloga jak i kanał filmowy Kamili.
Na chwilę obecną zepsuł mi się aparat fotograficzny i niestety nie mogę zrobić zdjęcia kartki wielkanocnej otrzymanej od tej przemiłej Pani, ale jak tylko rozwiążę ten problem zaprezentuję ją na moim blogu.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do odwiedzin bloga Kamili i jej kanału filmowego. Jak widać nigdy nie wiemy skąd może do nas przyjść szczęście. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: