sobota, 3 stycznia 2015

Moje ulubione kartki świąteczne

Witam wszystkich serdecznie,
Debby zaproponowała na swoim blogu aby zaprezentować pięć swoich ulubionych kart bożonarodzeniowych. Trudno mi samej oceniać moje prace, ale dobra, spróbuję...

Join me on Christmas Eve

Kartki są ułożone zupełnie przypadkowo, bez wskazania na te, którą lubię najbardziej, bo sama nie wiem, która to by miała być.

Pierwsza karta z użycim stempla przedstawiającego pingwinka. Jest tak sodki, że trudno nie pokochać tej kartki.

Druga i trzecia kartka wykonana na wyzwanie Rudolf Day blogu Stamping For Pleasure. Uwielbiam obie kartki. Trafiły ze świątecznymi życzeniami do moich dobrych znajomych. 


 Czwarta kartka zainspirowana została wspaniałymi kartkami Mirandy . Kiedy zobaczyłam te kartkę po raz pierwszy zaniemówiłam z wrażenia i wiedziałam, że muszę kupić ten stempelek, aby kiedyś spróbować zrobić podobną kartkę. Wysłana również z najlepszymi życzeniami do bliskiej osoby.

 Ostatnia kartka została wykonana z myślą o moim chrześniaku, może dlatego jest dla mnie tak droga? Słonik jest tak samo słodki jak mój Dominik :-)

To moje ulubione kartki, choć musiałam kilka odrzucić, by zmieścić się w piątce.
Pozdrawiam Debby, pozdrawiam również wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga.

Życzę wszystkim wszystkiego, co najlepsze w tym Nowym 2015 Roku. By niósł ze sobą radość, miłość i szczęście oraz by wszystkim nam dał dobre zdrowie, byśmy mogli cieszyć się urokami pięknego życia.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

debby4000 pisze...

Oh what a gorgeous selection of cards.
Thank you for joining in with my Favourite Five Christmas Cards of 2014.
luv
Debby

Desire Fourie pisze...

Bozena this is a stunning series of Christmas designs and such a wonderful reflection of your awesome creative talent. Thank you so much for sharing them. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}