niedziela, 2 listopada 2014

Pingwinek z gwiazdą betlejemską

Witam wszystkich serdecznie,
na prośbę koleżanki zrobiłam kartkę świąteczną z sympatycznym pingwinkiem. To było jej życzenie specjalne- tym razem święta pod znakiem pingwinów. Cóż było robić. Musiałam kupić odpowiednie stemple i do pracy :-)






Kartkę zgłosiłam do wyzwania Simon Says Bling It On
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog50dollar_voucher_600px

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Deepti pisze...

I love this one too :)

cheiron pisze...

What a cute penguin. Love his glittery hat. Thanks so much for playing along in the Bling It On Challenge with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week :)