niedziela, 12 października 2014

Weronika i Paweł zaczynają wspólne życie

Witam wszystkich serdecznie,
okazją do zrobienie kolejnego exploding box był ślub Weroniki i Pawła. Zgodnie z życzeniem osoby zamawiającej pamiątkę wykonany został w jasnej i pogodnej kolorystyce. Tortu weselnego tym razem nie ozdobiłam kwiatami, jeśli jesteś ciekaw co go zdobi, zajrzyj niżej.






Karetą do ślubu... w tym dniu Pani Młoda była prawdziwą królewną, więc taki środek lokomocji jest najwłaściwszy

Mam nadzieję, że wózek przyda się młodym i będzie miał okazję sporo się wysłużyć :-)

tak, tak... tutaj można było sporo włożyć dla Państwa Młodych

Na moment na torcie przysiadły przelatujące motyle i tę właśnie chwilę zatrzymałam dla Państwa Młodych ozdabiając weselny tort.




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: