wtorek, 16 września 2014

Pamiątka ślubu

Witam wszystkich serdecznie,
ostatnio przytłoczona zostałam pracą, która czekała na mnie w każdym kątku. W weekendy zdarzają mi się maratony do 3-4 godziny nad ranem. Czekam na te weekendy jak na zbawienie, a potem jest jak zawsze, czyli nie mogę zrobić niczego dla własnej przyjemności, bo siedzę, siedzę i siedzę przy kartkach, pudełkach i czym tam jeszcze się da. Niestety nie pamiętam, kiedy zasiadłam do czytania książki i delektowania się takim czasem tylko dla siebie. Ale jak mawia mój szef- to jest cena popularności :-)
Tym razem robiłam pamiątkę z okazji ślubu, który odbył się już jakiś czas temu. Zaproponowałam kartkę w ozdobnym pudełku. Przy okazji mogłam wykorzystać moje nowe wykrojniki. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał, mam nadzieję, że kartka będzie fajną pamiątką ślubną i prezentem od młodzieży, która w ten sposób chciała uczcić ślub swojej nauczycielki.
To zdjęcie przedstawia pudełko do opakowania kartki, która z uwagi na przestrzenne kwiaty niestety nie mieściła się w tradycyjnej kopercie.

Tutaj widać cały komplet


 ostatnio polubiłam tworzenie takich kwiatów

tak prezentuje się kartka, dla ułatwienia wyjmowania jej z pudełka zainstalowana jest tasiemka


A to wnętrze kartki. Tekst z życzeniami umieściłam po lewej stronie, ponieważ byłoby tutaj trudno składać podpisy osobom przyłączającym się do życzeń ( z uwagi na kwiaty)






 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: