środa, 16 lipca 2014

Wkrótce chrzciny

Witam wszystkich serdecznie,
Julcia niedawno przyszła na świat, a już za pasem jej chrzciny. Z tej okazji poproszono mnie o wykonanie pamiątki Chrztu Świętego dla malutkiej. Tym razem były już pewne wskazówki, co kartka ma zawierać. W zestawie znalazł się kolor fioletowy ( na przekór wszystkim różowym pamiątkom dla dziewczynki ) oraz ażurowy motyl, który miał ozdabiać kartę. Jeśli chodzi o motyle, to poszłam odrobinę dalej używając bordera Memory Box, który motyli zawiera kilka. Pomyślałam, że do przyozdobienia karty użyję robione przeze mnie kwiaty, a że nie są one płaskie, koniecznością stało się zrobienie również pudełka na umieszczenie karty, zamiast koperty.





tak wyglądało pudełko, w którym znajduje się pamiątka Chrztu świętego. Sama karta prezentuje się następująco
                           

jak widać zleciało się tych motyli kilka, by przysiąść na kartce :-)
aby było łatwiej wyjąć kartę z pudełka zamontowałam do dna pudełka wstążkę, za którą podnosi się kartkę
kapiący wosk na świeczce uzyskałam dzięki zastosowaniu Glimmer Ice Pen, co dało bardzo fajny efekt.




a skoro miało być motylowo, to wkładka na pieniądze również z motylowym motywem


i dla Julci życzenia z okazji Uroczystości Chrztu Świętego, który już niebawem







 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Przepiękne, cudowne