poniedziałek, 9 czerwca 2014

I są prezenty... ale nie w lesie


Witam,
Co oznacza temat zrozumiesz, gdy dobrniesz do końca postu :-)))
Zrobiłam kilka kartek, które przedstawiały choinkę bożonarodzeniową. Były nawet prezenty, a te są zawsze mile widziane :-). Tym razem nie użyłam stempli, ale choineczkę wykonałam z poskładanego papieru, który wcześniej wykleiłam papierową serwetą o tematyce bożonarodzeniowej i w tej właśnie kolorystyce.



a to inna wersja kolorystyczna tej samej kartki

Lubię dziwaki, więc zrobiłam też jeszcze wersję choinki nie idealnej, trochę przekornej... Mnie podobała się bardzo i co dziwne, innym również :-) Powiem więcej, dwie choinki to już prawie las...




Wszystkie choinki przystrojone klejem z brokatem Stickles w kolorach czerwonym i złotym. W "lesie" natomiast pojawiły się jeszcze bombki z pereł w płynie.


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: