piątek, 27 czerwca 2014

Dla Dorotki

Witam wszystkich serdecznie,
przedstawię kilka kartek urodzinowych wykonanych różną techniką.
Do wykonania tej kartki wykorzystałam stickersy, pergamin, perły w płynie oraz Glossy Accents zmieszany z puderm chameleon w odcieniu błękitnym


na zdjęciu poniżej widoczne wypełnienie wykonane perłami w płynie


a tu Glossy Accents zmieszany z pudrem opalizującym

Kolejne kartki tłoczone szablonem do embossingu, a następnie potuszowane Distress Ink.





W tym przypadku potuszowana została baza kartki, natomiast tłoczenie pozostało białe



W poniższej kartce wykorzystałam technikę embossingu na gorąco, następnie odbite wzory zostały wybielone płynem wybielającym, na koniec niektóre z nich pomalowałam Perfect Pearls




ostatnia kartka w pastelowych kolorach, dla kobiety. Część elementów tłoczona w folderze do embossingu.





 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Deepti pisze...

Oh my these are so beautiful :) all are unique in their own way and so amazingly done :)

Anonimowy pisze...

Jak mi miło :) ja czekam z niecierpliwością na każde nowe dzieło
Staram się zapamiętywać - perły w płynie, szablon do embossingu, wykrojniki ...